نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
ارتقاء سطح آموزش برای سخنرانان / دانشجویان دانشگاه ها - 1
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 18:2

ارتقاء سطح آموزش برای سخنرانان و دانشجویان دانشگاه ها
در ویدئو پروژکتورهای معمول، اگر پرده کشیده نباشد و یا چراغ ها خاموش نباشند، تصاویر واضح نخواهند بود.
زمانی که شما به زحمت کشیدن و کنار زدن پرده و خاموش و روشن کردن مداوم چراغ فکر می کنید قطعاً به این نتیجه می رسید که از ویدئو پروژکتوری استفاده کنید که بتوان آن را در اتاق روشن به کار گرفت. با این حال تصاویر ویدئو پروژکتورهای معمول در روز و یا زمانی که اتاق کاملاً تاریک نیست، واضح نبوده و مشاهده ی آن دشوار خواهد بود.
اگر قرار باشد اطلاعیه ها و برنامه های دانشگاه در مکان های روشن مانند کافه و کتابخانه نمایش داده شود، دانشجویان به درستی از آن مطلع نخواهند شد.

حل این مشکل با ویدئو پروژکتور های پاناسونیک !
برای حل این مشکل باید از ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک که به منظور ارائه تصاویر واضح و روشن حتی در روشنائی روز طراحی شده اند، استفاده کنید. تابع تنظیم خودکار تصویر، با توجه به شرایط محیطی، نور تصویر را تنظیم کرده و مشاهده ی آن را آسان می کند.

ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک در سطوح مختلف روشنائی متناسب با نیاز کلاس های مختلف ارائه می شوند.
مدار سیستم دید در روز که به تولید تصاویر واضح در اتاق های روشن منجر می شود، در ویدئو پروژکتورهای سطح بالای پاناسونیک قرار داده شده است. علاه بر این، حسگر نور محیطی تعبیه شده در آن، به طور خودکار روشنائی اتاق را تشخیص داده و ویژگی دید در روز پایه و پیشرفته در مدل های مناسب برای کلاس های متوسط و کوچک، با توجه به روشنائی اطراف، به طور خودکار روشنائی و کنتراست را تنظیم می نماید.
این باعث می شود تصاویر نمایش داده شده حتی در فضاهای روشن، کاملاً واضح بوده، به طوری که بتوان آنها را به عنوان Digital Signage در مکان هایی مانند کتابخانه و کافه استفاده کرد.


ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک در سطوح مختلف روشنائی


:: موضوعات مرتبط: راهکارها، ،
:: برچسب‌ها: ارتقاء سطح آموزش با ویدئوپروژکتور, راهکار ارتقاء سطح آموزش, راهکار آموزشی پاناسونیک, راهکار استفاده در نور پاناسونیک, ویدئو پروژکتور روشنائی متناسب با نیاز, راهکار دانشگاه پاناسونیک, نمایندگی رسمی پاناسونیک, تنها نمایندگی رسمی پاناسونیک, فاطر نماینده رسمی پاناسونیک, صفحه نمایش دیجیتال, راهکارهای تصویری پاناسونیک, راهکار آموزشی پاناسونیک, ویدئو پروژکتور در آموزش, راهکار پاناسونیک در آموزش, راهکار پاناسونیک, چرا پاناسونیک, نمایشگرهای تخت پاناسونیک, ویدئو پروژکتور, نمایندگی رسمی پاناسونیک, نمایندگی پاناسونیک ایران, فاطر نماینده پاناسونیک, ویدئو پروژکتور فاطر, ,
گوشی تلفن KX-TS600
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 10:24

گوشی تلفن رومیزی  KX-TS600 پاناسونیک دارای قابلیت هایی هم چون صفحه نمایش سه سطری با ساعت، Caller ID با  50 حافظه، سه حافظه برای شماره گیری سریع و ویژگی های برتر دیگر می باشد،برای مشاهده این مدل و  جدیدترین ها از خانواده پاناسونیک به سایت شرکت فاطررسانور مراجعه نمایید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
گوشی تلفن KX-TS600



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: گوشی تلفن KX-TS600, KX-TS600, گوشی تلفن, تلفن پاناسونیک, تلفن بی سیم, تلفن بی سیم, گوشی پاناسونیک, بی سیم پاناسونیک, تلفن بی سیم پاناسونیک,
تلفن wifi و آنتن DECT
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 11:8

امروزه سازمان ها و شرکت ها به دنبال راه حلی بهینه و در عین حال سریع به منظور ایجاد یک پل ارتباطی درون سازمانی و برون سازمانی می باشند.  تسهیل در ارتباطات در زمان عدم حضور کاربر،پاسخگویی مناسب به مشتریان بدون نیاز به سرمایه‌گذاری و هزینه، عدم  محدودیت‌های زمانی و مکانی برای مخاطب در خصوص ارسال پیغام به مشترکین و بسیاری موار د دیگر می باشد.به منظور رفع این نیاز مندی ها شرکت فاطررسانور نماینده محصولات پاناسونیک، صندوق صوتی را به مشتریان خود پیشنهاد می دهد،این دستگاه دارای قابلیت هایی هم چون چندکانال ارتباطی همزمان (تماس همزمان(،ایجاد پیغام های چند زبانه،منوی پست صوتی و تصویری VM Menu  جهت راهنمایی کاربران،پخش پیغام اتوماتیک برای مناسبت های خاص،صندوق ضبط انتقادات و پیشنهادات و شکایات،مسیر دهی به تماس ها با شماره تلفن های خاص و از قبل مشخص شده و بسیاری ویژگی های بارز دیگر می باشد وهم چنین کاربران محترم می توانند براي صندوق هاي صوتي قابليت ها و محدوديت ها ي خاصي را در نظر بگیرند.جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
کلمه دکت مخفف DECT =Digital Enhanced Cordless Telecommunications می باشد. فناوری دکت ، فناوری است که در تلفن های جدید خطوط ثابت تعبیه شده است تلفن های DECT وسایلی هستند که برای برقراری اتصال از طریق خط تلفن به وسیله ی اتصال بدون سیم گوشی و پایه مورد استفاده قرار می گیرند. فناوری آنالوگ استفاده شده در مدل های جدید تلفن بی سیم منجر به بالا رفتن کیفیت صدا شده است. این فناوری با فرکانس هاي (1880 – 1900) مگا هرتز کار مي کند. فناوری DECT هم در سیستمهای تلفنی آنالوگ و هم در مراکز تلفن VoIP قابل به کارگیری است.

تلفن Wifi از تکنولوژی اینترنت بی سیم برای برقراری تماس تلفنی استفاده می کند. گوشی‌های‌‌WiFi بر خلاف سیستم DECT به هیچ آنتن خاصی وابسته نیستند و با Accsses point موجود وارد شبکه محلی شده و به مرکز تلفن VoIP متصل می‌شوند.
سیستم wifi و آنتن DECT شرکت فاطررسانور با فراهم کردن بستر ارتباطی پاسخگوی کارمندان و یا مدیرانی است که  نیاز به حضور در قسمت های مختلف شرکت را دارند و  هم چنین هم زمان پاسخگوی تماس های ورودی خود نیز باشند.
برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
تلفن wifi و آنتن DECT




:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: Ip, Voip, گوشی, تلفن, Ip phone, گوشی تلفن, تلفن اینترنتی, تلفن ip, تلفن voip, سیستم voip, مرکز تلفن ip, سانترال voip, گوشی voip, سانترال ip,
ویدئو پروژکتور PT-LX30h
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 10:3

همگام با تکامل ویدئو پروژکتور، کاربردهای آن نیز با توجه  نیازهای متفاوت کاربران، افزایش چشمگیری داشته است. علاوه  بر آن ، حوزه استفاده از دیتا پروژکتور به بسیاری از مراکز دولتی، تحقیقاتی و پژوهشی، مراکز نظامی و عملیاتی، تجارت و دموی محصولات و خدمات،  نیز توسعه یافته است. با توجه به کاربران  و  سلیقه های متفاوت در انتخاب ویدئوپروژکتور امکاناتی که هر دستگاه پروژکتور دارد متمایز از دیگر قابلیت ها می باشد..شرکت فاطررسانور نماینده محصولات مخابراتی پاناسونیک با  بررسی نیازهای کاربران خود  ویدئوپروژکتور PT-LX30h به شما عرضه می نماید این دستگاه با تکنولوژی ساخت LCD،شدت روشنایی با کیفیت عالی 3000 انسی لومنز،کنتراست 2500:1،طول عمر لامپ تا 4000ساعت،وزن 2.9 کیلوگرم و هم چنین ورودی صدا،شبکه،ورودی ویدئو و لوازم جانبی پاسخگوی نیاز های شما خواهد بود.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
ویدئو پروژکتور  PT-LX30h



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: پروژکتور, ویدئوپروژکتور, ویدیوپروژکتور, ویدئوپروژکتور, دیتا پروژکتور, پروژکتور, ویدئودیتاپروژکتور, قیمت پروژکتور, ویدئو پروژکتور PT-LX30h,