نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
ویژگی های صفحه نمایش پاناسونیک -راهکار رستورانی
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 17:12
قاب فوق باریک ویدئو وال ها
قاب فوق باریک این نمایشگرها موجب شده است پهنای اتصالات نمایشگرها به هم، تنها 4.9mm را در نصب ویدئو والها اشغال نماید. به طوری که مرز بین نمایشگرها در صفحه نمایش بزرگ به سختی دیده شده و تصاویر نمایش داده شده بسیار طبیعی خواهند بود.

قاب فوق باریک ویدئو وال ها

زاویه ی دید وسیع تر برای تصاویر واضح تر
پنل IPS دارای زاویه دید گسترده تر بوده به نحوی که اگر از زوایای چپ و راست، تصاویر را مشاهده کنیم با تغییر رنگ آن مواجه نخواهیم بود. این محتواها را می توان برای گروهی از بینندگان در یک منطقه ی وسیع مانند اماکن عمومی پخش کرد.

زاویه ی دید وسیع تر برای تصاویر واضح تر زاویه ی دید وسیع تر برای تصاویر واضح تر


نمایش تصاویر چشم نواز با پردازنده چند تصویری آپشنال
پردازنده چند تصویری اجازه می دهد تا به سرعت نمایشگرهای تخت و ویدئو پروژکتور را برای داشتن ویدئو وال و یا سیستم چند تصویری با هم ترکیب کنید.

پردازنده چند تصویری (اختیاری) پردازنده چند تصویری (اختیاری)


:: موضوعات مرتبط: راهکارها، ،
:: برچسب‌ها: صفحه نمایش رستوران , نمایشگر رستوران ها , پنل IPS , ویدئو وال , پردازنده چند تصویری , راهکار رستورانی , راهکار پاناسونیک , ویژگی نمایشگر پاناسونیک,
نمایش مهارت های شگفت انگیز نیمار از 360 درجه با فناوری های پاناسونیک
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 10:17
شرکت پاناسونیک در 21 دسامبر 2015 در ساعت 10 به وقت ژاپن محتوایی تحت عنوان ‎"360˚ OBSERVATION CAM"‎ روی وب قرار داد که در آن کاربران می توانستند فیلمی از به نمایش در آوردن مهارت های خارق العاده نیمار جونیور در 360 درجه را در تبلت و گوشی های هوشمند خود ببینند. پاناسونیک از رویای کودکان سراسر جهان که می خواهند همچون نیمار یک فوتبالیست خوب شوند با استفاده از فناوری های به کار گرفته خود در پروژه ی "مهارت های دیوانه کننده نیمار" ، حمایت کرده است. در ژوئن 2015، مهارت های شگفت انگیز نیمار در ویدئو گرافیکی سه بعدی با تصاویر فوق واقعی تولید شد و برای مشاهده از طریق تبلت، گوشی هوشمند و رایانه بر روی وب سایت "NEYMAR JR. CRAZY SKILLS" قرار گرفت. این وب سایت توسط 190 کشور جهان در دسامبر 2015 مشاهده شده است. ‎"360˚ OBSERVATION CAM"‎ با استفاده از تکنولوژی های گرافیکی پاناسونیک برای ارائه یک محتوای جدید بر روی وب سایت "NEYMAR JR. CRAZY SKILLS" ساخته شده است. مهارت های فوق العاده نیمار جونیور را می توان از 360 درجه مشاهده کرد و همچنین این فیلم می تواند بر روی حالت آهسته و زوم بر روی پاهای او پخش شود. در حال حاضر این فیلم در هشت حالت مختلف و با زبان های ژاپنی، انگلیسی، اسپانیایی و پرتغالی قابل مشاهده است. این محتوا به طور منظم به روز خواهد شد.

مهارت های شگفت انگیز نیمار

با ‎"360˚ OBSERVATION CAM"‎ شما می توانید در هر زمانی تنها با دسترسی به وب سایت "NEYMAR JR. CRAZY SKILLS" از طریق گوشی های هوشمند و تبلت و غیره، از مشاهده ی فیلم های واقعی مورد علاقه ی خود لذت ببرید. این فیلم نیمار، در واقع برای کودکانی که می خواهند بهتر فوتبال بازی کنند جنبه آموزشی داشته و می توانند تکنیک نیمار را بارها و بارها مشاهده کرده و از او یاد بگیرند. به منظور حمایت از این آموزش، پاناسونیک از هشت لنز یکپارچه ی پیشرفته ی ضبط 4K مدل AG-DVX200 با سنسور نوع 4/3 برای تصویر برداری ازحرکات شگفت انگیز از نیمار در 360 درجه مختلف، برای اولین بار در جهان، استفاده کرده است. استفاده از گوشی های هوشمند برای مشاهده ی راحت تر در 360 درجه و مشاهده ی دقیق تر حرکات نیمار با امکان پخش فیلم در حالت آهسته و زوم بر روی حرکات او، امکان پذیر می باشد. در این فیلم برای ایجاد فضای زمین بازی، یک چمن مصنوعی به شکل دایره در استودیو قرار داده شده است. در این تصویر برداری چالش فنی در نگه داشتن نیمار در چارچوب هر هشت لنز و تصویر برداری از او در حالت فوکوس وجود داشت اما با تست های متعدد در آخر، فاصله ی بین نیمار و دوربین، سایز لنز و رنج حرکات ممکن که نیمار انجام می داد برای شبیه سازی هر شات، آماده سازی شد. حرکات نیمار حتی از حد تصور نیز واضح تر بود و کارکنان در طول تصویربرداری وقتی نیمار مهارت های خود را اجرا می کرد برای او کف زده و او را تشویق می کردند.

مهارت های شگفت انگیز نیمار

مهارت های شگفت انگیز نیمار

لینک ویدئو



:: موضوعات مرتبط: اخبار، ،
:: برچسب‌ها: نیمار , حرکات نمایشی نیمار , حرکات نیمار , حرکات فوق العاده نیمار , نیمار جونیور , حرکات تکنیکی نیمار , 360 درجه , ویدئو حرکات نیمار جونیور , 360˚ OBSERVATION CAM , فناوری پاناسونیک , 360˚ OBSERVATION CAM , پاناسونیک , مدل AG-DVX200 , تصویربرداری 360 درجه , NEYMAR JR, CRAZY SKILLS , ویدئو ورزشی,