نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
راهکار پاناسونیک برای کاهش هزینه و زحمت مدیران IT در دانشگاه ها – 1
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 22:44

ما در مورد هزینه های جایگزینی و مدیریت لامپ و نگهداری فیلتر ویدئو پروژکتورهای خود نگرانیم. چرا که دانشگاه از تعداد زیادی ویدئو پروژکتور استفاده می نماید و هزینه ی مربوط به قطعات و جایگزینی لامپ و تمیز کردن و جابجایی فیلتر می تواند قابل توجه باشد. اگر ویدئو پروژکتورهای نصب شده از مدل های مختلف باشند، نظارت بر وضعیت ویدئو پروژکتورها و تعویض لامپ کار دشواری خواهد بود. تعویض ویدئو پروژکتورهای قدیمی نیز هزینه ی نصب و راه اندازی و کابل کشی را با خود به همراه خواهد داشت.


به حداقل رساندن هزینه ها
حل این مشکل با ویدئو پروژکتور های پاناسونیک !
------------------------------------------------------
پاناسونیک محصولات با صرفه اقتصادی خود مانند ویدئو پروژکتورهای مبتنی بر لامپ با چرخه جایگزینی طولانی مدت و ویدئو پروژکتورهای بدون لامپ را ارائه می دهد.
شما دیگر نیازی به تعویض پی در پی لامپ و فیلتر نخواهید داشت.

جایگزینی لامپ
----------------
با به کار بردن قابلیت های توسعه یافته و منحصر به فرد این شرکت، پاناسونیک موفق به افزایش طول عمر لامپ های AC استفاده شده در ویدئو پروژکتورهای خود شده است. پاناسونیک این ویدئو پروژکتور های با طول عمر بالای لامپ و عدم نیاز به تعویض زود هنگام را برای کاهش هزینه ها به شما پیشنهاد می دهد.

نگهداری فیلتر
----------------
ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک از سیستم فیلتر شامل فیلتر پاک کننده ی خودکار و فیلتر های سازگار با محیط زیست استفاده می نماید. فیلتر خودکار تا 10.000 ساعت نیاز به هیچگونه تمیز کردن و یا تعویض نخواهد داشت و فیلتر سازگار با محیط زیست چرخه جایگزینی 12.000 ساعتی را ارائه می دهد.

فیلتر سازگار با محیط زیست فیلتر پاک کننده خودکار

لامپ های اشتراکی
----------------------
برخی از مدل های ویدئو پروژکتور پاناسونیک از لامپ های مشابه ای استفاده می نمایند. هنگامی که چندین ویدئو پروژکتور از یک مدل لامپ استفاده می کنند، تنوع در لامپ های یدک ذخیره شده در انبار کاهش می یابد.

لامپ های اشتراکی

بدون لامپ/بدون فیلتر
------------------------
ویدئو پروژکتورهای سری Solid Shine پاناسونیک با منبع نور ترکیبی LED/Laser قابلیت اطمینان بالا و روشنائی طولانی مدت نسبت به ویدئو پروژکتورهای با لامپ معمولی را فراهم می نماید. این منبع نور تا حدود 20.000 ساعت به تعمیر و نگهداری نیاز ندارد. به طور معمول در طول استفاده، با مشکل فرسودگی لامپ مواجه نخواهید شد و این امر قابلیت اطمینان را بالا خواهد برد. علاوه بر این با مشکل تمیز کردن فیلتر هم مواجه نخواهیم بود، چرا که هیچ فیلتر قابل تعویضی در آن استفاده نشده است. به همین دلیل هزینه های مربوط به لامپ و فیلتر و نگهداری آن به طرز چشمگیری کاهش خواهد یافت.

بدون لامپ/بدون فیلتر

علاوه بر این قطره روشنائی خطی ویدئو پروژکتورهای Solid Shine، روشنائی بهتر در یک زمان معین را فراهم می کند. این امر با حذف نیاز به جایگزینی لامپ هزینه های جاری را کاهش می دهد.

بدون لامپ/بدون فیلتر


:: موضوعات مرتبط: راهکارها، ،
:: برچسب‌ها: راهکار کاهش هزینه پاناسونیک, راهکار کمکی مدیران آی تی پاناسونیک, راهکار دانشگاه پاناسونیک, نمایندگی رسمی پاناسونیک, تنها نمایندگی رسمی پاناسونیک, فاطر نماینده رسمی پاناسونیک, صفحه نمایش دیجیتال, راهکارهای تصویری پاناسونیک, راهکار آموزشی پاناسونیک, ویدئو پروژکتور در آموزش, راهکار پاناسونیک در آموزش, راهکار پاناسونیک, چرا پاناسونیک, نمایشگرهای تخت پاناسونیک, ویدئو پروژکتور, نمایندگی رسمی پاناسونیک, نمایندگی پاناسونیک ایران, فاطر نماینده پاناسونیک, ویدئو پروژکتور فاطر, ,
موزه پاناسونیک
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 11:34
از مارس موزه پاناسونیک به روی بازدیدکنندگان باز خواهد شد تا ایده های کونوسوکه ماتسوشیتا برای نسل آینده را به نمایش بگذارد.

موزه پاناسونیک

می توانید این خبر را اینجا بخوانید



:: موضوعات مرتبط: اخبار، ،
:: برچسب‌ها: موزه پاناسونیک, کونوسوکه ماتسوشیتا, جشن صدمین سالگرد تاسیس, صدمین سالگرد تاسیس, جشن سالگرد تاسیس پاناسونیک, زندگی بهتر جهان بهتر, شرکت پاناسونیک, Panasonic, اخبار پاناسونیک, نمایندگی رسمی پاناسونیک, پاناسونیک, نمایندگی پاناسونیک, نمایندگی رسمی پاناسونیک, فاطر نماینده رسمی پاناسونیک, ,
آموزش ویدئویی تعریف زمان تعطیلات در سانترال پاناسونیک
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 11:8

در سانترال TDA پاناسونیک شما می توانید زمان تعطیلات تعریف کرده و روزه و ماه شروع تعطیلات و روز و ماه پایان آن را وارد نمائید. با تعیین این زمان ها کلیه تنظیمات و ویژگی های منحصر به یک بازه زمانی تنها در همان زمان خاص اجرا خواهند شد و باید در آن بازه، Holiday Mode را بر روی چهار حالت زمانی روز، ناهار، استراحت و شب قرار دهید تا طبق آن عمل کند. تا 24 بازه ی زمان تعطیلات را می توان در سانترال TDA تعریف کرد.


ما در این فیلم آموزشی از طریق PC وارد کنسول سانترال شده و روند کار را توضیح داده ایم، با ما همراه باشید.


بیشتر بدانیم

سانترال

سانترال TDA


:: موضوعات مرتبط: آموزشی، ،
:: برچسب‌ها: نمایندگی رسمی پاناسونیک, نمایندگی پاناسونیک ایران, فاطر نماینده پاناسونیک, آموزش سانترال فاطر, سانترال فاطر, تعریف زمان تعطیلات, تعریف زمان تعطیلات در سانترال, زمان تعطیلات, Holiday Mode سانترال, تنظیمات داخلی ها سانترال, TDA100, سانترال TDA100, آموزش سانترال, آموزش سانترالKX-TDA100, سانترال KX-TDA100, ,
راهکار استفاده از ویدئو پروژکتور پاناسونیک در کلاس درس و اتاق سمینار
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 11:30
راهکار استفاده از ویدئو پروژکتور پاناسونیک در کلاس درس و اتاق سمینار

کلاس درس و اتاق سمینار

بهینه سازی ارتباط بصری با استفاده از صفحات نمایش متعدد


اهمیت تعداد و محل قرار گیری صفحه نمایش ها در از بین بردن نقاط کور
----------------------------------------------------------------------------
شکایتی که اغلب از سوی دانش آموزان مطرح می شود آن است که صفحه نمایش نسبت به جایی که آنها نشسته اند به خوبی قابل مشاهده نیست. در فضایی که امکان مشاهده ضعیف است، حفظ تمرکز دانش آموزان کار سختی خواهد بود.

اهمیت تعداد و محل قرار گیری صفحه نمایش ها در از بین بردن نقاط کور اهمیت تعداد و محل قرار گیری صفحه نمایش ها در از بین بردن نقاط کور

چندین صفحه نمایش مطابق با ابعاد و شکل کلاس نصب می گردد. تعداد مناسبی از نمایشگر دید خوب از هر نقطه از کلاس را به سهولت تضمین می کند. علاوه بر این، روشنائی بالا و تکنولوژی عالی در ایجاد تصویر ویدئو پروژکتور های پاناسونیک نیز به سهولت در مشاهده ی تصاویر کمک خواهد کرد.


نمایش در پشت کلاس به عنوان مرجع سخنران برای بهبود جریان سخنرانی
--------------------------------------------------------------------------------
هنگامی که سخنران در طی سخنرانی مجبور است به مطالب در حال نمایش رجوع کند، باید مدام پشت به دانش آموزان نماید که این امر نظارت بر کلاس را دشوار می کند.

نمایش در پشت کلاس به عنوان مرجع سخنران برای بهبود جریان سخنرانی نمایش در پشت کلاس به عنوان مرجع سخنران برای بهبود جریان سخنرانی
اما اگر همان تصاویر در پشت کلاس نیز نمایش داده شود، سخنران هم می تواند تماس چشمی با دانش آموزان را حفظ کرده و کلاس را کنترل کند و هم مطالب را به لطف روشنائی بالا و تولید رنگ عالی ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک به سهولت حتی در اتاق روشن مشاهده نماید.

ویدئو پروژکتورهای مناسب برای این راهکار
--------------------------------------------
ویدئو پروژکتورهای قابل نصب



:: موضوعات مرتبط: راهکارها، ،
:: برچسب‌ها: راهکار در آموزش پاناسونیک, راهکار کلاس درس پاناسونیک, نمایندگی رسمی پاناسونیک, تنها نمایندگی رسمی پاناسونیک, فاطر نماینده رسمی پاناسونیک, صفحه نمایش دیجیتال, راهکارهای تصویری پاناسونیک, راهکار آموزشی پاناسونیک, ویدئو پروژکتور در آموزش, راهکار پاناسونیک در آموزش, راهکار پاناسونیک, چرا پاناسونیک, نمایشگرهای تخت پاناسونیک, ویدئو پروژکتور, نمایندگی رسمی پاناسونیک, نمایندگی پاناسونیک ایران, فاطر نماینده پاناسونیک, ویدئو پروژکتور فاطر, ,
پشتیبانی دوربین عکاسی لومیکس مدل جی اچ 5 از یاسونگا اگیتا در سفر به قطب جنوب
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 3:39
توکیو، ژاپن – شرکت پاناسونیک با دوربین های LUMIX GH5 از کاوشگر قطب، آقای یاسونگا اگیتا اولین کاوشگر ژاپنی قطب جنوب، حمایت می کند تا با موفقیت سفر خود را پیاده و بدون پشتیبانی غذایی به جنوبگان به پایان برساند. این دوربین برای ضبط تصاویر و ویدئوهای این سفر مناسب است. به همین واسطه آقای اگیتا به عنوان سفیر LUMIX به این سفر می رود.


دوربین عکاسی مدل LUMIX GH5

می توانید این خبر را اینجا بخوانید



:: موضوعات مرتبط: اخبار، ،
:: برچسب‌ها: LUMIX GH5 , یاسونگا اگیتا , سفر به قطب جنوب, لومیکس, جی اچ 5, کاوشگر ژاپنی, شرکت پاناسونیک, Panasonic, اخبار پاناسونیک, نمایندگی رسمی پاناسونیک, پاناسونیک, نمایندگی پاناسونیک, نمایندگی رسمی پاناسونیک, فاطر نماینده رسمی پاناسونیک, ,