نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
ویدئو پروژکتور PT-LX26 پاناسونیک
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 13:49

ویدئو پروژکتور مدل  PT-LX26 شرکت فاطررسانور نماینده پاناسونیک با قابلیت های خاص خود نیاز کاربران را در  سالن های کنفرانس و  همایش،دفاتر شرکت ها، آموزش،دموی محصولات و بسیاری موارد دیگر، بر طرف ساخته است،ویژگی های هم چون:

1-طول عمر لامپ4000 ساعت

2- وزن 2.9 کیلوگرم

3-کنتراست 2500:1

4- رزولوشن :   XGA - 1024* 768

5- شدت روشنایی    2600 انسی لومنز

6- ورودی شبکه    LAN

7-     یک ورودی RGB

برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

ویدئو پروژکتور PT-LX26

 



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: پروژکتور،ویدئوپروژکتور،ویدیوپروژکتور،ویدئوپروژکتور،دیتا پروژکتور،پروژکتور،ویدئودیتاپروژکتور،قیمت پروژکتور,
طرح های پیشنهادی پاناسونیک برای "زندگی بهتر" در Eco-Products 2014
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 10:12

در تاریخ 11 دسامبر 2014 یکی از بزرگترین نمایشگاه های زیست محیطی ژاپن با عنوان “ECO-Products 2014” آغاز به کار کرد. پاناسونیک، در غرفه خود که در سالن 5 شرقی برپا بود به معرفی طیف گسترده ای از محصولات و راه حل ها که زندگی را به سمت شیوه زندگی سبزتر برده و فناوری های نوین که می تواند جهان را در دو حوزه "محصولات" و "فناوری های سازگار با محیط زیست" تغییر دهد، پرداخت.

نکات برجسته نمایشگاه

•   حوزه محصولات:
* (ZEH) Zero Energy House : نمایشگاه پاناسونیک آخرین فناوری ها در زمینه صرفه جویی انرژی و ECO و تحولات در حوزه "خانه هایی با مصرف انرژی صفر" بوسیله "Casart Eco Cordis II" که ترکیبی از طیف وسیعی از ایده ها و فناوری های Panahome ممکن شده است را به نمایش گذاشت.
* لوازم خانگی ECONAVI : بازدیدکنندگان موفق به بازدید از کارکرد هوشمند و چشمگیر محصولات در دست تولید مجهز به ECONAVI که به صرفه جویی در انرژی به وسیله تشخیص خودکار مناطق در جهت بهبود بهره وری انرژی کمک خواهد کرد، شدند.
* و...
•   حوزه فناوری های سازگار با محیط زیست:
* راه حل فروشگاهی : در این قسمت پاناسونیک راه حل های فروشگاهی خود که موجب صرفه جویی قابل توجهی در انرژی می شود، مانند فریزرهای غیر CFC، قفسه هایی که از مبرد CO2 استفاده می کنند، سیستم هایی که برای ایجاد و صرفه جویی در انرژی با نور LED و سیستم های تهویه مطبوع با هم کار می کنند را به نمایش گذاشت.
* فناوری بازیافت : این قسمت از نمایشگاه در مورد آخرین فناوری های پاناسونیک در جهت بازیافت رزین، طرح بازیافت تابلوهای مدار الکتریکی و صفحات فولاد توضیح می دهد.

اطلاعات بیشتر

لینک دانلود ویدئو



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: سانترال پاناسونیک،پاناسونیک،نمایندگی پاناسونیک،کامتل،نماینده پاناسونیک،پاناسونیک ایران،سایت پاناسونیک،محصولات پاناسونیک،,