نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
ویدئو پروژکتور PT-TW231
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 16:20

ویدئو دیتا پروژکتور دستگاهی است که امکان انعکاس تصاویر کامپیوتر ، ویدئو، دوربین فیلم برداری و ... را بر روی پرده نمایش فراهم میکند .
این دستگاه امروزه بانامهایی نظیر دیتا پروژکتور، مالتی مدیا پروژکتور، ویدئو پروژکتور ، معرفی می گردد. با توجه به تنوعی که در برند و نوع  ویدئوپروژکتورها وجود دارد آگاهی در مورد انتخاب ویدئوپروژکتور مناسب  از موارد ضروری به شمار می رود و هم چنین این انتخاب، بسیاری از نیاز های شما را برطرف خواهد کرد. کمپانی پاناسونیک از جمله قدرتمند ترین برندها در این زمینه بوده است .شرکت فاطررسانور نماینده پاناسونیک ویدئو پروژکتور مدل PT-TW231 را به شما عرضه می نماید.این دیتا پروژکتور دارای تکنو لوژی   LCD،شدت روشنایی 2500 انسی لومنز،طول عمرلامپ4000ساعت،وزن 4.7 کیلوگرم و با  رزولوشن واقعی    WXGA - 10280* 800 و بسیاری قابلیت های دیگر می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
ویدئو پروژکتور PT-TW231

 



:: موضوعات مرتبط: ، ، ،
:: برچسب‌ها: ویدئو پروژکتور PT-TW231,پروژکتور،ویدئوپروژکتور،ویدیوپروژکتور،ویدئوپروژکتور،دیتا پروژکتور،پروژکتور،ویدئودیتاپروژکتور،قیمت پروژکتور,
فکس لیزری KX-MB2025
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 16:28

امروزه یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین روش های انتقال اطلاعات استفاده از فاکس می باشد. در دستگاه فکس لیزری پاناسونیک ماندگاری چاپ روی کاغذ بالا است . این دستگاه ها دارای حافظه در نبود کاغذ و همچنین دارای جعبه خشاب بابت نگهداری کاغذ می باشند دستگاه فکس لیزری مدل KX-MB2025 دارای قابلیت های فراوانی هم چون اسکن رنگی و قابلیت ارسال به EMAIL/FTP، کیفیت چاپ  600  در  600 DPI، سیستم کپی پیشرفته، قابل اتصال به کامپیوتر از طریق  USB و هم چنین 20 برگ تغذیه خودکار اسناد جهت ارسال فکس یا کپی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
فکس لیزری  KX-MB2025



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: فکس لیزری KX-MB2025, ،فاکس،فکس،فکس پاناسونیک،پاناسونیک فکس،دستگاه فکس،فاکس پاناسونیک,
تلفن سانترال IP مدل KX-NT346
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 16:33

امروزه  شرکتها و ادارات  به دنبال راه کارهایی در جهت تغییر از سیستم مخابراتی معمولی به سمت سیستم های IP  انعطاف پذیر  و پر سرعت با هزینه مقرون به صرفه می باشند، در اینجاست که  تلفن های سانترال IP  مطرح می شوند. در یک تلفن سانترال تعدادی خط آزاد در پورت ورودی به تعداد بیشتری خط داخلی در پورت خروجی تبدیل می شود، که این امکان را ایجاد می کند بدون مشغول بود خط تلفن با  رعایت مسائل امنیتی  با  قسمتهای دیگر ارتباط برقرار کنید . تلفن سانترال IP مدل KX-NT346 شرکت فاطررسانور داری ویژگی هایی هم چون 2 پورت اینترنت (100BASE-T)، پشتیبانی از (PoE)، 24 کلید قابل برنامه ریزی و بسیاری قابلیت های برتر می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
تلفن سانترال IP مدل KX-NT346



:: موضوعات مرتبط: ، ، ،
:: برچسب‌ها: تلفن سانترال IP مدل KX-NT346, تلفن سانترال،سانترال تلفن،سانترال پاناسونیک,
گوشی تلفن بی سیم مدل KX-TG3821
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 16:35

گوشی تلفن بی سیم  مدل KX-TG3821  با ویژگی های برجسته خود موجب تمایز با برند های دیگر شده است از جمله این قابلیت ها می توان به مواردی هم چون سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال  به صورت 18 دقیقه، حافظه دفترچه تلفن با ظرفیت 100 نام مخاطب و شماره تماس،وجود caller id در هنگام تماس مخاطب،امکان برقراری کنفرانس 4نفره و بسیاری ویژگی های دیگر می توان اشاره نمود.
برای مشاهده سایر قابلیت ها بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
گوشی تلفن بی سیم  مدل KX-TG3821



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: گوشی تلفن, تلفن پاناسونیک,تلفن بی سیم,تلفن بی سیم,گوشی پاناسونیک,بی سیم پاناسونیک,تلفن بی سیم پاناسونیک,تلفن بیسیم پاناسونیک,تلفن پاناسونیک بی سیم,گوشی بی سیم,
گوشی تلفن KX-TS620
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 16:19

شرکت فاطر رسانور با محصولات خود مانند تلفن رومیزی پاناسونیک مدلkx-ts620 توانسته نیاز مشتریان را پاسخ دهد. این مدل دارای ویژگی های زیر می باشد:
•    سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال
•    سازگار با سیستم CallerID
•    پنجاه حافظه نام و شماره تلفن CallerID
•    خروجی تلفن جانبی
برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
گوشی تلفن KX-TS620



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: گوشی تلفن, تلفن پاناسونیک, تلفن بی سیم, تلفن بی سیم, گوشی پاناسونیک, بی سیم پاناسونیک, تلفن بی سیم پاناسونیک, تلفن بیسیم پاناسونیک, تلفن پاناسونیک بی سیم, گوشی بی سیم,
فکس پاناسونیک KX-FP701
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 12:18

فکس پاناسونیک با قابلیت های متنوع خود توانسته در میان برندهای محبوب از  جایگاه ویژه ای برخوردار شود.فکس پاناسونیک در انواع دو کاره،سه کاره و چندکاره عرضه می شود.
از مهمترین ویژگی ها فکس پاناسونیک مدل kx-fp701  می توان به حافظه ی 28 صفحه ی در صورت نبود کاغذ، کلید هدایتگر برای بهره برداری آسان،حافظه 25 صفحه ای جهت ارسال فکس،
دفترچه تلفن 100 شماره ای و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه زیر کلیک نمایید.
فکس پاناسونیک KX-FP701



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: فکس پاناسونیک KX-FP701, فاکس, فکس, فکس پاناسونیک, پاناسونیک فکس, دستگاه فکس, فاکس پاناسونیک,