نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
سانترال پاناسونیک
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 14:27

دستگاه سانترال به منظور ایجاد یک شبکه خصوصی در یک مجموعه شرکت مورد استفاده قرار میگیرد که در آن با به اشتراک گذاشتن تعدادی از خطوط شهری امکان استفاده برای تمام داخلی ها با تنظیم امکانات و محدودیت ها به وجود خواهد آمد در واقع یک دستگاه سانترال حکم یک مرکز مخابرات کوچک را خواهد داشت که در اختیار یک مجموعه قرار می گیرد.امکانات بالقوه سانترال شرکتها را ملزم به استفاده از این فناوری می کند در این راستا شرکت فاطر رسانور( نمایندگی رسمی پاناسونیک)خدمات شایانی را به مشتریان خود ارائه داده است.دستگاه سانترال شرکت  فاطر رسانور دارای ویژگی های برجسته و قابل ملاحظه ای می باشد که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:
به اشتراک گذاشتن خطوط شهری-دسترسی آسان و بدون هزینه-اشتراک لوازم مخابراتی داخل یک شرکت- تلفن گویا از جمله این موارد می باشد. خدمات خرید و نصب و اجرا توسط شرکت فاطر رسانور به مشتریان ارائه می شود هم چنین خدمات پس از فروش پشتیبانی و نگه داری به صورت مرکزی توسط شرکت انجام می شود.برای کسب اطلاعات بیشتر برروی لینک زیر کلیک نمایید.
سانترال پاناسونیک



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: ،سانترال،مرکز تلفن،تلفن سانترال،سانترال تلفن،سانترال پاناسونیک،پاناسونیک,
تلفن رومیزی پاناسونیک
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 14:17

از زمان اختراع تلفن ، براي بيش ازيك قرن، اين وسيله نقش منحصر به فردي را در دنياي ارتباطات ايفا كرده است. امروزه هر چند شيوه‌هاي جديد ارتباط (همچون تلفن همراه) ظهور كرده‌اند، ولي نياز به استفاده از تلفن ثابت، به دليل داشتن مزاياي خاص همچنان از جايگاه ويژه‌اي برخوردار است. شبكه‌هاي تلفن ثابت در اين فاصله دچار تغييرات گسترده‌اي شده و سرويس‌هاي جديدي بر روي آنها تعريف شده است به طوری که دیگر نمی توان آنها را صرفاً تلفن دانست. شرکت فاطر رسانور (نمایندگی رسمی پاناسونیک) راهبردهای بسیاری را در این زمینه به کار  گرفته است و با درنظر گرفتن همه نیازهای مشتریان خود ، تلفن های رومیزی  مدرن، با کیفیت پایدار و جذاب را ارائه می دهد. تلفن رومیزی پاناسونیک این قابلیت را دارا هستند که کاربردهای  یک تلفن معمولی با کاربردهای یک  تلفن بی سیم را در یک ساختار قرار بدهند  هم چنین شرکت فاطررسانور تلفن بی سیم، تلفن سانترال و گوشی تلفن  را در گروه بندی این محصول جای داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر برروی لینک زیر کلیک نمایید.
گوشی تلفن رومیزی



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: گوشی تلفن, تلفن پاناسونیک, تلفن بی سیم, تلفن بی سیم, گوشی پاناسونیک, تلفن رومیزی پاناسونیک, ,
فکس پاناسونیک
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 12:16

امروزه دیگر کمتر کسی حضور تکنولوژی را در زندگی ما انکار می کند با پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات زندگی نیز آسان تر شده است. شاید روزی کمتر کسی فکر می کرد که مي تواند تنها در عرض چند ثانیه بتوان اطلاعاتی را از یک نقطه ی جهان به نقطه ی دیگری بفرستد. اما امروزه این کار از چندین طریق وبا سهولت امکان پذیر است و شاید یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین روش های انتقال اطلاعات استفاده از فکس باشد. امروزه دستگاه‌هاي فكس در انواع مختلفي در بازار موجودند و هر گروه از كاربران بر حسب نيازي كه به اين دستگاه‌ها دارند يكي از نمونه‌هاي اين دستگاه را انتخاب مي‌كند استفاده از این نوع دستگاه ها هم ازنظرزمانی هم از نظر مواد مصرفی و هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است زیرا در مصارف محدود می توانند نقش چاپگر یا کپی را داشته باشند و اگر از نمونه های توسعه یافته ی بهتری هم استفاده شود می توانند درقالب یک دستگاه 4 کاره ظاهر شوند ومورد استفاده قرار بگیرند. برای خرید یک فکس مورد قبول و مورد انتظار و البته ایده ال  باید به موارد زیر توجه نماییم: كیفیتی عالی و سرعتی بالا +امکانات+گارانتی+ بی سیم یا باسیم+نوع کاغذ+لیزری یا معمولی+چندکاره یا تک کاره+مارک معتبر+مدل قویتر و جدیدتر و کاملتر+جوهر در صورت جوهری بودن+ ظاهر لوکس ومدرن+قابل تعمیربودن+ نوع چاپگر+ صرفه جویی در زمان و هزینه و موارد دیگر.  در این راستا شرکت فاطررسانور نمایندگی پاناسونیک فکس پاناسونیک  خود را با قابلیت های متنوع به شما معرفی می نماید.این دستگاه  در انواع دو کاره،سه کاره و چندکاره عرضه می شود.از مهمترین ویژگی ها می توان به قابلیت اتصال به شبکه کامپیوتر و هم چنین وجود پورت های LAN  وUSB اشاره کرد  که می توان در یک شبکه خصوصی به اشتراک گذاشت. فکس پاناسونیک شرکت فاطر رسانور توانسته با ویژگی های بارز خود بسیاری از نیازهای مشتریان خود را برطرف نماید. .برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید
فکس پاناسونیک



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: فاکس،فکس،فکس پاناسونیک،پاناسونیک فکس،دستگاه فکس،فاکس پاناسونیک,