نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
تلفن بی سیم KX-TG3662
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 15:4

 شرکت فاطررسانور تلفن بی سیم مدل KX-TG3662   پاناسونیک را با ظاهری متفاوت  و متنوع به شما عرضه می نمایداز قابلیت های این گوشی بی سیم  می توان به  تکنولوژی تا   2.4 گیگا هرتز، قابلیت افزایش تا 6 گوشی ، سیستم CID ،سیستم پیام گیر دیجیتال 12 دقیقه ای در صورت عدم پاسخگویی مخاطب،امکان برقراری کنفرانس و بسیاری ویژگی های برتر متناسب با نیازهای مشتریان اشاره کرد،برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
 تلفن بیسیم KX-TG3662



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: تلفن بیسیم KX-TG3662 , گوشی تلفن, تلفن پاناسونیک, تلفن بی سیم, تلفن بی سیم, گوشی پاناسونیک, بی سیم پاناسونیک, تلفن بی سیم پاناسونیک, تلفن بیسیم پاناسونیک,
سانترال پاناسونیک KX-TDA100D
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 17:1

دستگاه سانترال حکم یک مرکز مخابرات کوچک را خواهد داشت که در اختیار یک مجموعه قرار می گیرد. از امکانات این دستگاه می توان به اشتراک گذاشتن خطوط شهری تلفن گویا ، دسترسی آسان و بدون هزینه داخلی ها به هم دیگر ، اشتراک لوازم مخابراتی بین داخلی ها و ... اشاره کرد.
دستگاه سانترال پاناسونیک مدل KX-TDA100D یکی از پرفروش ترین سیستم های سانترال پرظرفیت پاناسونیک در طی این مدت می باشد.
این مرکز تلفن قادر به مدیریت حداکثر 112 خط شهری، 176 خط داخلی و حداکثر 160پورت داخلی دیجیتال می باشد. از مهمترین ویژگی های این دستگاه انعطاف پذیری بالای آن نسبت به نیاز مشتری می باشد.
این دستگاه دارای 7 جای کارت می باشد. پشتیبانی از کارتهای داخلی آنالوگ 24 پورت، پشتیبانی از خطوط ایوان PRI 4 یا 5 رقمی، مجهز به ترمینال USB از دیگر امکانات این دستگاه می باشد.
برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
سانترال پاناسونیک KX-TDA100D



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: سانترال پاناسونیک KX-TDA100D,سانترال،مرکز تلفن،تلفن سانترال،سانترال تلفن،سانترال پاناسونیک،پاناسونیک،نمایندگی پاناسونیک,سانترال KX-TDA100D,