نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
دولت اندونزی، یونسکو و پاناسونیک، دست در دست هم برای حفاظت از محیط زیست و حمایت از آموزش نسل آینده
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 15:24

وزارت فرهنگ و آموزش و پرورش جمهوری اندونزی، دفتر یونسکو در جاکارتا و شرکت پاناسونیک در نهم اکتبر تفاهم نامه ی را برای ترویج "حفاظت و افزایش سطح آگاهی در مورد محافظت از سایت های میراث جهانی یونسکو" و "تحصیلات و فعالیت های فرهنگی با هدف توسعه پایدار برای جوانان در مجاورت سایت های Borobudur ، Prambanan و Ratu Boko در اندونزی" به امضا رساندند. این تفاهم نامه در جهت راه اندازی پروژه های مشترک زیر است :

>>>>اهدای پروژکتورهای LED برای روشن کردن معابد پرامبانان به عنوان یکی از سایت های میراث ترکیبی یونسکو : در مجموع 16 پروژکتور LED به معبد پرامبانان اندونزی که در سال 1991 در فهرست میراث جهانی یونسکو به عنوان یک میراث ترکیبی به ثبت رسیده، اهده شده است.

در گذشته در این معبد از لامپ های هالوژنی (HID) برای تامین روشنایی استفاده می شد و جایگزینی این لامپ ها با پروژکتورهای LED پاناسونیک توانسته حدود 30% مصرف انرژی را کاهش دهد. این پروژکتورها بلافاصله به صورت کامل روشن شده و با طول عمر بالای خود به طور قابل توجهی میزان بار تعمیر و نگهداری را با کاهش نیاز به جایگزینی، کاهش می دهند. معابد پرامبانان از مجموعه ای از معبدهای هندو با برج های بلند و کوتاه تشکیل شده و به عنوان بزرگترین معبد جاوا شناخته شده است. این معابد در دوران هندوها در قرن نهم در اندونزی ساخته شده و طراحی آن به صورت سه مربع متحد المرکز می باشد. مجموعه معابد پرامبانان با بیش از 500 معبد به عنوان یک گنجینه معماری، فرهنگی و مذهبی به شمار می رود. با تجهیزات روشنائی LED جدید اهدا شده توسط پاناسونیک که سه معبد اصلی این بنای تاریخی را روشن می نماید پیش بینی می شود به پیشبرد و ارتقاء این میراث جهانی و محیط اطراف آن کمک خواهد شد.

لینک دانلود ویدئو

اطلاعات بیشتر

 



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: گوشی تلفن، تلفن پاناسونیک ،تلفن بی سیم،گوشی پاناسونیک،بی سیم پاناسونیک،تلفن بی سیم پاناسونیک،تلفن بیسیم پاناسونیک،تلفن پاناسونیک بی سیم،گوشی بی سیم،فاکس،فکس،فکس پاناسونیک،پاناسونیک فکس،دستگاه فکس،فاکس پاناسونیک،سانترال،مرکز تلفن،تلفن سانترال،سانترال تلفن،سانترال پاناسونیک،پاناسونیک،نمایندگی پاناسونیک،کامتل،نماینده پاناسونیک،پاناسونیک ایران،سایت پاناسونیک،محصولات پاناسونیک،تلفن، تلفن اینترنتی،ویپ،تلفن رایگان اینترنتی،تلفن اینترنتی رایگان،نرم افزار تلفن اینترنتی،پروژکتور،ویدئوپروژکتور،ویدیوپروژکتور،ویدئوپروژکتور،دیتا پروژکتور،پروژکتور،ویدئودیتاپروژکتور،قیمت پروژکتور،صندوق صوتی،تلفن گویا،روتر،سوئیچ،میکروتیک، مسیریاب،راه اندازی شبکه،تجهیزات شبکه،نصب شبکه،طراحی شبکه،مودم روتر،ضبط مکالمات،ضبط مکالمه،ریزمکالمات،ریز مکالمه,
تلفن بی سیمKX-TG3662 پاناسونیک
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 14:16

شرکت فاطررسانور تلفن بیسیم مدل KX-TG3662 پاناسونیک را با ظاهری متفاوت  و متنوع به شما عرضه می نمایداز قابلیت های این گوشی بی سیم  می توان به  تکنولوژی تا   2.4 گیگا هرتز، قابلیت افزایش تا 6 گوشی ، سیستم CID ،سیستم پیام گیر دیجیتال 12 دقیقه ای در صورت عدم پاسخگویی مخاطب،امکان برقراری کنفرانس و بسیاری ویژگی های برتر متناسب با نیازهای مشتریان اشاره کرد،برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

گوشی تلفن بی سیم KX-TG3662

 



:: موضوعات مرتبط: ، ، ،
:: برچسب‌ها: گوشی تلفن بی سیم KX-TG3662 , گوشی تلفن، تلفن پاناسونیک ،تلفن بی سیم،گوشی پاناسونیک،بی سیم پاناسونیک،تلفن بی سیم پاناسونیک،تلفن بیسیم پاناسونیک،تلفن پاناسونیک بی سیم،گوشی بی سیم,