نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
فکس پاناسونیک مدل KX-FT983CX
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 12:19

دستگاه فکس از دیرباز یکی از وسایل ارتباطی ضروری به ویژه برای شرکت ها و ادارات می باشد. این دستگاه در انواع عادی و حرارتی و لیزری تولید می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

شرکت فاطر رسانور نمایندگی پاناسونیک امکان ارائه ی انواع مدل های فکس پاناسونیک را به مشتریان خود فراهم نموده.

فکس پاناسونیک مدل KX-FT983CX یکی از محبوب ترین ها می باشد که دارای ویژگی های بسیاری می باشد که در زیر به چند مورد از آنها اشاره می نماییم:

  • برش خودکار کاغذ
  • قابلیت سیستم CID
  • وضوح 64 مرحله ای عکس
  • امکان ارسال فکس متوالی

برای اطلاع از سایر ویژگی های این مدل و سایر محصولات شرکت فاطر رسانور بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

فکس پاناسونیک KX-FT983CX

 



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: فاکس،فکس،فکس پاناسونیک،پاناسونیک فکس،دستگاه فکس،فاکس پاناسونیک,
پاناسونیک و نمونه اولیه نسل جدید پخش کننده های BLU-RAY در CES2015
نوشته شده توسط شرکت فاطر رسانور در ساعت 8:55

پاناسونیک اعلام کرد برای اولین بار در جهان فناوری پخش Blu-ray را که از آخرین تکنولوژی های روز دنیا مانند 4K و High Dynamic Range نیز پشتیبانی می نماید، توسعه داده است. انتظار می رود این فناوری به عنوان نسل جدید استاندارد دیسک های Blu-ray (ULTRA HD BLU-RAY) تصویب گردد هرچند ممکن است این تکنولوژی تصویب شده، در آینده تغییر نماید.
نمونه اولیه این پخش کننده در نمایشگاه بین المللی CES2015 از ششم تا نهم ژانویه در لاس وگاس امریکا نمایش داده شد.
این نمونه اولیه تلفیقی از فناوری پردازش ویدئویی و درایو دیسک نوری است که حاصل چندین سال پالایش و پژوهش پاناسونیک بوده و قادر به بازتولید ویدئوهای رزولوشن بالای4K می باشد. از آخرین تکنولوژی های روز دنیا نظیر High Dynamic Range که نشانه یک جهش بزرگ در میزان روشنائی از 100nit تا1.000-10.000 nit که منجربه نمایش بهتر تصاویر می گردد; استاندارد وسعت رنگ BT.2020 که تولید رنگ را تا حد زیادی افزایش می دهد; تکنولوژی فشرده سازی فایل های ویدئویی Blu-ray Disc Playback/ HEVC(H.265) در نرخ بیت بالای 100Mbps ، در این محصول پشتیبانی شده است. این نشانه یک پیشرفت بزرگ در کیفیت تصویر پخش کننده های Blu-ray بوده و موجب لذت مصرف کنندگان از تماشای محتوای 4K Ultra HD با کیفیتی شگفت انگیز در خانه های خود می شود.

از زمان اعلام استاندارد دیسک های Blu-ray در سال 2002، پاناسونیک همواره در پی برتری در استاندارد سازی بوده است.
پاناسونیک در سال 2004 اولین ضبط کننده دیسک بلوری 50GB با قابلیت ضبط دو طرفه، در سال 2006 اولین دستگاه ضبط با قابلیت پخش BD-Video و همچنین برای اولین بار در جهان فناوری پخش دیتای تصاویر Full HD 3D ضبط شده بر دیسک های Blu-ray را در سال 2008 منتشر نمود.

اطلاعات بیشتر

 

 

لینک دانلود ویدئو



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: پاناسونیک, نمایندگی پاناسونیک, نماینده پاناسونیک,